Veel gestelde vragen
Algemene informatie
Heb je vragen of opmerkingen, dan staan wij je graag te woord via een van de onderstaande contactmogelijkheden.
Facebook
Je kan ons hier bereiken via onze Facebook pagina.
Werkt deze link niet, dan kun je deze zelf invullen: https://www.facebook.com/kindertuigjes/
Wij streven er naar om tijdens werkdagen tussen 09:00 en 18:00 en op zaterdagen en zondagen tussen 12:00 en 17:00, binnen 5 minuten te reageren. Buiten deze tijden kunnen reactie tijden variëren. Wij proberen je vragen alsnog zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Mail
Je kunt ook contact met ons opnemen door middel van ons contact formulier op onze hoofdpagina, of door te mailen naar info@kindertuigjes.nl.
Onze algemene voorwaarden vind je hier.
Helaas hebben wij geen fysieke winkel, je kan je aankopen bij ons via de webshop plaatsen. Je ontvangt je bestelling binnen één dag wanneer je besteld op werkdagen voor 15:00 en je hebt 14 dagen bedenktijd als je een product wilt retourneren.
Betaalmogelijkheden
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Onze animatie laat u snel zien wat iDEAL precies is.
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:
- iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
- Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
- U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, de zogeheten Issuers.
- iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
- U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
iDEAL is geen keurmerk. De mogelijkheid om te betalen met iDEAL of de zichtbaarheid van het logo zegt niets over de betrouwbaarheid en service bij de levering door een webwinkel.
U kunt sinds eind 2016 met iDEAL een bedrag verrekenen met een andere consument (dit wordt ook wel een C2C-betaling genoemd), voor bijvoorbeeld een lunch. Omdat een C2C-betaling ook veilig en vertrouwd moet zijn, mogen die alleen via een erkende C2C-aanbiederworden uitgevoerd. Je betaalt met een iDEAL C2C-betaling nooit direct aan de particuliere ontvanger. De betaling loopt altijd via een tussenrekening van de C2C-aanbieder.
Heeft u nog geen toegang tot internetbankieren bij een van de deelnemende banken? Neem dan contact op met uw bank om dat snel te regelen. Dan kunt u binnenkort uw online aankopen met iDEAL betalen!
Betaal later
Koop vandaag, en geniet direct na bezorging alvast met volle teugen van je aankoop. Je kan tot en met 14 (of 30) dagen na je bestelling genieten voordat je betaalt. Betalen doe je online of in de app natuurlijk. Met één klik, via iDEAL – alles kan!
Met Klarna achteraf betalen is het mogelijk. Dé achteraf betaal mogelijkheid.
Met een overboeking kunt u geld overmaken naar een andere rekening in elk land ter wereld. Als er extra veel haast achter zit, gebruik dan een spoedoverboeking. Voor regelmatig terugkerende betalingen gebruikt u de vaste of variabele periodieke overboeking. Naar het buitenland geld overmaken kan ook in vreemd geld.
Voor een overboeking in euro’s binnen het SEPA-gebied heeft u het IBAN van de ontvanger nodig. Deze krijgt u van ons nadat u de bestelling heeft afgerond.
PayPal heeft meer dan 100 miljoen gebruikers in 202 landen en regio’s. PayPal wordt overal door webwinkels geaccepteerd.
PayPal helpt je creditcardgegevens te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. PayPal maakt je financiële informatie nooit bekend aan de webwinkel.
- Betalen of geld overmaken via PayPal is gratis
- Gemakkelijk winkelen en betalen door je gegevens op te slaan bij PayPal
- PayPal wordt wereldwijd door miljoenen bedrijven geaccepteerd
Deze extra eenvoudige vraag verzekerd u ervan dat de kaartgegevens niet kunnen worden misbruikt aangezien dit nummer nooit ergens wordt afgedrukt. Door de verificatiecode is het zeker dat de kopende persoon ook daadwerkelijk in het bezit is van de creditcard en niet alleen een afschrift of kaartnummer heeft.
Daarom zijn de drie cijfers ook niet opgeslagen in de magneetstrip van de kaart en zijn deze ook niet in het creditcardnummer terug te vinden.
Belgische klanten kunnen gebruik maken van een aantal extra betaalmogelijkheden.
Deze extra betaalmogelijkheden zijn:
ING Home’Pay
Belfius Direct Net
KBC/CBC Betaalknop
Bancontant / Mister Cash
Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van:
Paypal
Creditcard
Overboeking
Betaalmogelijkheden iDeal, Billink en Afterpay zijn op dit moment helaas niet mogelijk voor Belgische klanten.
Service
Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dan heb je de bestelling binnen Nederland de volgende dag binnen. Voor verzendingen naar België geldt een gemiddelde verzendperiode van 2 – 3 dagen.
Jazeker! Wij bieden standaard garantie voor 1 jaar op al onze producten. Voor zaken omtrent garantie kan je contact met ons opnemen via info@kindertuigjes.nl.
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Als je een product wenst te retouren kun je gebruik maken van ons retourformulier.
Klik hier voor het formulier.
Het is natuurlijk vervelend wanneer er iets fout gaat of iets niet naar wens is. Toch vragen wij vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post of het klachtenformulier. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Je vindt ons klachtenformulier en overige informatie op deze pagina.
Verzending
Onze verzendingen gaan standaard via PostNL. In de toekomst hopen wij met meer verzenders te werken om de wensen van de klant zo goed mogelijk tegemoet te komen.
Nederland
Als je voor een bedrag van € 50,- of meer bestelt, dan betaal je geen verzendkosten. Onder de € 50,- hanteren wij verschillende bedragen afhankelijk van de verzendopties, dit varieert van 1,95 voor brievenbuspakketjes met een levertijd van 2 – 3 werkdagen tot, € 4,95 voor een zending die binnen 24 uur geleverd wordt.
België
Voor verzendingen naar België gelden verschillende tarieven, vanaf € 3,95 voor zendingen die binnen 4 tot 8 werkdagen geleverd worden tot versnelde zendingen voor € 8,95 die binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd worden. Gratis verzending vanaf € 75,-.